12 Aralık 2008 Cuma

Öğretmenler Günü Hediyelik Maketleri

Merhabalar ;
Aslında bu postu oğlumun doğum günü menüsü ve pastalarına ayırmayı düşünüyordum ki . Son anda Sevgili Hülya'nın düzenlediği Öğretmenler Günü tarifleri etkinliğininde son katılım günü olduğunu farkettim ve beni günlerce uğraştıran bu maketleri böyle bir etkinlikde sizlerlede paylaşmak istedim ve tüm öğretmenlerin geçmiş öğretmenler gününüde böyle güzel bir etkinlik sayesinde kutluyorum.






















Defne'nin annesi Arzu Hn. Defne'nin tüm öğretmenlerine bu özel günde önce pasta yaptırtmayı düşündü fakat daha sonra kalıcı bir hediye olabilmesi için hepsine özel bir maket hazırlamamı istedi benden. Her bir maket kişilerin belirgin özelliklerini yansıtması ve hediye gideceği öğretmene uzun yıllar baktıkça minik Defne'yi hatırlatması gerekiyordu. Beni oldukça oyalayan bir iş olsada herzamanki gibi hepsi bitipde sonuca ulaşılınca helede beğenildiğini duyunca tüm yorgunluklara değdi.






















Her bir maketin resimlerini çekmeye çalıştım ama maketler öyle bir haldelerki neresinden çekeceğimi bilemedim.





















Maketin teması öğretmen oturuyor ve çocuk onun karşısında öğretmenine çiçek veriyor idi. Yandan çektiğimde sadece yan profilleri görünüyor . İkisinide tek bir resimde görüntülemem mümkün olmayınca bende toplu resimde hepsini farklı yöne çekerek fotoğrafladım.





















Ve en son aşağıdaki gibi paketlenip sahiplerine teslim edilmek üzere yola çıktılar.

7 yorum:

PASTA TASARIM By Nesrin Tong dedi ki...

SELDACIM HEPSI DE COK GUZEL OLMUŞLAR. ELLERINE SAGLIK.BU ARADA SENI TANIMAK COK GUZELDI.UMARIM DAHA UZUN SURELER GORUŞEBİLME FIRSATIMIZ OLUR BUNDAN BÖYLE.GÖRÜŞMEK ÜZERE. SEVGİLERİMLE.....

şeker pasta dedi ki...

Selda figürler ve renk uyumu hepsi birbirinden güzel olmuş... Ellerine sağlık...

Tijen dedi ki...

Selda'cığım,
Mutfaklardan Taşan Öyküler'i sipariş ettiğin için çok çok teşekkürler. Dilerim severek okursun.

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Seldacıgım hepsı cok sık olmuşlar ellerıne saglık.Sevgıler.

egeli dedi ki...

NEFİS OLMUŞ SELDACIM BU MAKETLER,ELLERİNE SAĞLIK.
YAKINDA İZMİRE GELİCEM ŞİFA HASTANESİNE KISMETSE,SANADA UĞRAMAYA DÜŞÜNÜYORUM,SANIRIM HASTANEYE YAKIN DEMİ BAKESHOP.BİZ ARABAYI FUARIN İÇİNE PARK EDİYORUZ,HASTANEYE DAHA YAKIN,ORADAN YAYAN GELSEK ÇOK MU UZAK OLUR ACABA....GÖRÜŞMEK DİLEĞİYLE ...SEVGİLER.

Unknown dedi ki...

Nesrincim çok teşekkürler bende seni tanıdığım için çok mutluyum. Beni görmek için soğuk İstanbul gününde çıkıp geldiğin içinde çok teşekkür ediyorum canım.
Banu çok teşekkür ederim.
Tijen ablacım halen kitaplarım gelmedi yarın kavuşacağım sanırım eminim çok güzeldir heyecanla bekliyorum artık.
Özaycığım çok teşekkürler.
Mübeccelciğim çok teşekkürler. Ben sürekli Bakeshopda değilim ama gideceğin gün bana haber verirsen bende orada olmaya çalışırım. Fuarın kenarında zaten Bakeshop'un yeri. Fuarın içindeki pavyonların ordaki kapıdan çıktığında hemen karşında kalıyor. Motorcuların arasında yeri. Motorcuları kime sorsan gösterirler zaten orada .
Sevgilerimle

zarpandit dedi ki...

ama gercekten cok guzeller:))

Related Posts with Thumbnails