1 Haziran 2009 Pazartesi

Nişan Pastaları ve Kurabiyeleri

Benim için bir mucizeyi gerçekleştiriyorum . (maşallah diyeyimde ) Bu hafta planlarıma göre daha çok resim eklemeyi düşünüyorum. Üstdeki düğün yada nişan pastası olarak tercih edilebilen modeli aylar evvel birlikte çalıştığım organizasyon firmalarından birisi için maket olarak hazırlamıştım. Bugünlerde yine bana döndü maket biraz tadilatdan sonra birazda benim vitrinimi süsleyecek .

Aşağıdaki pastalarda geçen haftalarda yaptığım nişan pastaları. Nişan pastalarını yaparken bol bol sim kullanıyorum böyle parıl parıl şıkır şıkır oldumu daha özelmiş gibi geliyor bana nedense :) Her ne kadar resimlerden simler , parıltılar anlaşılmasada tabii..


Nişan kurabiyeleri tasarımlarını hayranlıkla izlediğim Sevgili Didem'in modellerinden.

Daimi müşterilerimden Yamaç Hn. bir arkadaşına bu kurabiyelerden bahsedince damat bey'de gelin hanıma süpriz olarak nişan törenleri için bu kurabiyelerden yaptırmak istemiş.

Aslında müşterilerime elimden geldiğince kendi modellerimi örnek olarak sunsamda onlar bulupda illaki bu modelden olsun dediğinde geri çeviremiyorum. Modeller için Pastanbul Didem'e çok teşekkürler.

4 yorum:

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Seldacıgım hepsı cok guzel canım .Allah bol kazançlar versın.Tatlı oglunuda optum canım.Sevgıler.

Adsız dedi ki...

:) evet bunlar benim nişan kurabiyelerim. süpriz olarak hazırlamışlar çok beğendim ben kıyamadım açıp yemeğe :) ama yiyen arkdşlrm oldu bende tattım tabiki
bu kadar mı lezzetli olur bi kurabiye :))
EMEĞİ GEÇEN HERKEZE ÇOKKK TŞK EDİYORUM.
ÖZELLİKLE YAMAÇ HANIM A :))

Unknown dedi ki...

Afiyet olsun Filiz hn. Yamaç hn'ada teşekkürünüzü ilettim. Sizinde nişanınızı tebrik ederim allah tamamını erdirsin.
Selda

cemal (danışman) dedi ki...

çok güzel pastalar
bir çoğu bir sanat eseri gibi
iyi çalışmalar

Related Posts with Thumbnails