18 Ağustos 2009 Salı

Düğün Pastaları ve Vox Magazindeydim

Yine uzunca bir zaman oldu yeni modelleri eklemeyeli. Uzun zamandır birikmiş fotoğraflara dehşet içerisinde bakıp nereden başlasam nasıl başlasam diye düşünüyorum. Fotoğraflarla uğraşmak ciddi bir zaman sitelere eklemek daha bir zaman alıyor. En sonunda düğün pastalarından başlamaya karar verdim birikmiş eski yeni ne kadar model varsa toparladım :)

Ama en çokda utandığım neredeyse tekrar doğum günleri gelmek üzere olan çocuk pastalarından eklemediklerim . Onlarıda önümüzdeki günlerde sık sık eklemeyi düşünüyorum. Nasıl olsa önümüz ramazan ve ben 3 yıldır bu işi yaptığımdan ramazan ayında oldukça boş vaktim olacağını tahmin ediyorum :)

Bu arada geçtiğimiz hafta kısacık bir İstanbul seyahati gerçekleştirdim 2 günlük. Ege 16 gün boyunca ilk defa bizden ayrı kalarak İstanbul'a annemlerin yanına gitti. Hem o okuldan uzak kalarak desarj oldu hemde biz biraz dinlenmiş olduk.

Bu süre boyunca oğlumun kokusu burnumda tüttü tabii. Tüm işlerimi birkaç gün gece gündüz çalışarak toparlayıp ve birçok siparişide geri çevirerek 16. gün onu almaya gittik. Gitmişken İlkerciğimin kara kuzusu Ela'yıda görmeden dönmek olmazdı . Minik bebek görmeyi özlemişiz .

Tabii birde Eminönünü talan etmem gerekiyordu. Çok cici şeylerle geri döndüm. Özellikle bebek kurabiyeleri siparişlerimde kullanabileceğim harika şeyler getirdim. Bebek kurabiyesi düşünenleri Şekerden Düşler'e bekliyorum.

Birde geçtiğimiz ay Vox Magazin dergisindeydim onunla ilgili makalede aşağıda yer alıyor.



Yine uzun bir yazı oldu buraya kadar bıkmadan okuduysanız çok teşekkürler :) ve şimdi düğün pasta modellerimize geçiyoruz .

Yukarıdaki makaledende göreceğiniz üzere bu maket pastayı Vox Magazin dergisinin çekimleri için hazırladım. Tasarımlarını çok beğendiğim Lindy Smith'in bir modelinden uyarlanarak böyle bir model çıktı ortaya. Benim ilk Orkide yapışımdı kalıpsız oldukça zor olsada bence çokda başarılı orkidelerim oldu. En kısa zamanda bir orkide kalıbı edineceğim ama bir inceledeğimde bu orkide 'ninde bir çok çeşidi olduğunu görüyorum ve hangi kalıbı alacağım konusunda kararsız kaldım diyebilirim. Çiçek uzmanlarından bir tavsiye bekliyorum bu konuda.

Bu maket pastayı geçen sene bu zamanlar Bahar ile birlikte Bakeshop'un vitrini için hazırlamıştık. Resim bir yerlerde kalmış görünce eklemediğimi farkettim.
Ve biraz karışık olsada en son yaptığım bir düğün yemeği pastası . Ece hn oldukça sadelikden hoşlandığını gelinliğinin bile düz bir elbiseyi anımsattığını söylediğinde birlikte en uygun bu modelin olacağını belirledik. Daha önce bu modele benzer bir nişan pastası yapmıştım hatta ondan yola çıkarak biraz değişiklikler yaptık bu sefer.

Bu resimin kötü çekimi için öncelikle özür diliyorum. Açılış için vitrinime yaptığım bir düğün maketi pastası. Burası için yaptığım hiç bir pastanın doğru düzgün bir resimi yok zaten. Güneşden solana kadarda aklıma gelmiyor. Soldukdan sonrada iş işden geçmiş oluyor :)


Haziran ayında yaptığım bir düğün pastası. Küçük bir düğün yemeği için istenen bir pastaydı.

Yine Haziran ayında diğer pasta ile bir gün ara ile yapmış olduğum 100 kişilik bir düğün pastası . İçerisi bol ananas ve bademli olan pastanın düğün sonrası herkes tarafından konuşulduğunu ve çok beğenildiğini duymak benimde lezzetsel olarak katıldığım ilk düğün pastasında çok onur vericiydi. Daha önce biliyorsunuz ilk düğün maketimi kardeşimin düğünü için yapmıştım ama düğün İstanbulda olduğu için yenilecek pastasını Sevgili Burcu ve Ebru'ya sipariş vermiştim.

3 yorum:

Eya dedi ki...

Sevgili Selda...hepsi birbirinden güzel basarili bu pastalarin devamini bekliyoruz...sevgiler

zehra

pastaciyiz.biz dedi ki...

Merhaba,
Kabul eder misiniz bilmem ama bana gelen Creative Blogger ödülünü size de ilettim.:)
Sevgiler...

cicim dedi ki...

harika bir blog daha yapmışsın arkadaşım. sahurda siteni inceliyordum. daha çok iştahımı kabarttın. bayıldım ben bu pastalara! Hepsi birbirinden güzeller...
Eline emeğine sağlık..

Related Posts with Thumbnails