28 Şubat 2012 Salı

Eda'nın Çilek Kız ve Playhouse temalı pastaları

Sessizliğimi bozuyorum :)
Müşterilerimden ve arkadaşlarımdan o kadar çok tepki alıyorum ki neden bizim pastalarımızı sitenize eklemiyorsunuz diye. Neden bilmiyorum bana fotoğraflarla uğraşmak ölüm gibi gelmeye başladı. Hatta artık pastaların fotoğrafını da çekmeye üşeniyorum. Gitsin artık şu üşengeçlik üstümden dedim Işıl'ında gazıyla mı desem, kızmasıyla mı desem  :) haydi bir gayret dedim. Bugün arka arkaya bir kaç post şeklinde fotoğraf eklemeye başlıyorum.

İlk seçtiğim pastalar Edanın 5. ve 6. yaş partilerinde yaptığım pastalar. Dün Eda'nın annesi Ayşen 7. doğum günümüz geldi temamız belli oldu diye bana ulaştığında  içimden "ama ben son 2 yıldır doğum günlerini eklememişti vakit ne çabuk geçiyor " diye geçirdim. Yeni pastasına başlamadan eskileri aradan bir çıkartalım o vakit dedim.

5. yaş gününde Çilek kızı teması olacağı için Ayşen'in internet araştırması sonucunda ve eklemelerle istediği pastayı oluşturduk.
Çocuklar figürleri paylaşamadığı için her çocuk içinde şekerden lolipoplar yaptık.

  6. yaş gününde tema Mickey Mouse ve arkadaşlarıydı. Yine Ayşen sağolsun çok detaycı olduğu için benim işimi kolaylaştırıp araştırmaları yapıp tüm detaylarıyla bana word dosyası hazırlamıştı. Bende onun istediği renklere süslemelere ve modele sadık kalarak aşağıdaki playhouse pastasını hazırladım. Asıl modeller yabancı sitelerden seçilip yollanmıştı o yüzden model sahibini hiç hatırlamıyorum. Ama bu modelleri çalışan bir çok pastacı arkadaşımında olduğunu biliyorum.

Bu pasta o kadar çok beğenildi ki defalarca aynı modelden  ve versiyonlarından çalıştım.

Eda'nın bu yıl ki teması Şirinler partisi olacak bakalım onun için nasıl bir süpriz sizleri bekliyor olacak. Ben detaylı bir mail ile çalışmaya başlıyorum bile...


Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails