30 Nisan 2013 Salı

1 Yaş Pastaları

Merhabalar uzun zaman oldu yine buralara  uğramayalı . Halbuki her son yazımda yazdığım gibi daha çok güncelleme yapacağım diye sözler veriyorum  ve  yine hüsran 1 yılı geçmiş gitmiş bile   . Gelişen teknoloji ile en çabuk paylaşım yollu hangisi ise ona kayıyor elimiz nedense. Cep telefonundan  facebook ve  instagram da paylaşım yapmak saniyelerimi aldığı için , web sitem ve blogum bu durumda en mağdur olanlar oluyor . Bugün sitemi güncellerken tam 3 yıldır güncellemediğim kategoriler olduğunu gördüm ve zamanın akıp geçişine bir kez daha dumur oldum.  Bu zaman zarfında bir çok yeni model çalışıp, bir sürü kişi ile butik pastacılık alanında kurslar yaptık. En önemliside atölyemi taşıdım. Bu benim için oldukça zor bir süreç oldu. Hem işler devam ederken ara vermeden geçmek çok sıkıntılı bir süreçti. Nihayet yerleştik derken başka aksilikler çıktı ve derken nihayet yazı herşey rayına girmiş şekilde karşılıyoruz.
   En son güncellediğim 1 yaş pastalarından bir kaç modeli aşağıya ekliyorum ve devamı için web sitemi yada facebook beğen sayfamızı ( Şekerden Düşler beğen sayfası) ziyaret etmenizi tavsiye ederim. Birde IG var ama onun linkini nasıl payşacağımı bilemiyorum. seldaercan_sekerdendusler olarak aratabilirsiniz.

 Teoman'ın bu hafta 3. yaş günü pastasını yapacağız 1 yaş pastasını eklemek ancak kısmet oluyor :)
Deniz'in 1. yaş günü pastasını daha önce çalışmış olduğumuz deniz temalı 1 yaş pastasının figürünü deniz kızı Ariel olarak değiştirdik.

Bu modeli geçen yıl Mayıs ayında çalışmıştık. Model yabancı bir siteden alıntı yapılmıştı diye hatırlıyorum.

 Arel'in daha annesinin  karnındayken baby shower pastasıyla başlamıştık pastalarını yapmaya. Sonra diş buğdayı ve ardından 1. yaşında ilk ayakkabısının  (Nike ayakkabı ) pastasını yaptık. Bu yılda 2. yaş günü için iş makinesi pastası yaptık ilerleyen zamanlarda eklenecekler arasında...
Hale Hanım minik prensesi İdil için flamingo temalı 1 yaş partisi hazırlamış pastasınıda bu şekilde oluşturdum. Fotoğraf çektikden sonra eklenen tüğlerle çok daha göz alıcı olmuştu ama hemen paketlememiz gerektiğinden o halinin fotoğrafı yok elimizde.

Yaz'ın 1. yaş gününde bebekliğinde çekilmiş bir fotoğrafını feyz almıştı annesi . Fotoğrafda ki kıyafetleri ve kafasında ki güllü taçlar ile modelledik figürünü. Pastanın üstünü minik güllerle tamamladık.
Daha fazla 1 yaş pastası modeli görmek için. Buraya tıklayınız.
Sipariş ve iletişim için;
Mail : siparis@sekerdendusler.com
Tel: 0232 421 70 01


Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails