15 Mart 2007 Perşembe

Şeker Hamuru Kaplı Küçük pastacıklar


Bu pastalar harika oluyor hem sunumu çok şık hemde lezzetleri. Kek'in tarifi Pastacı Burcu'dan.
Daha önce bu pastaları sevgili Zuhal'in, Burcu'nun ve Ufuk'un bloglarında görmüştüm. Kayınvalidemin günü için şık birşeyler yapmak istedim ve bu tarifi denedim. Gerçekten görüntüsü gibi tadıda süper oldu.
Burcucum bana bu konudaki tecrübemi arttırmada yardımlarını hiç esirgemedi ona çok teşekkür ediyorum.
Şeker hamurunu 2. deneyişimde çok daha rahat oldu. Hem açması hemde kıvama gelişi bu sefer daha iyi oldu.
Kekin tarifi'nin linkini bulamadığım için buraya yazıyorum. Ben 2 tane bu tarifden yaptım. Birisini güllü diğerini çam ağaçlı yaptım.
Kekin tarifi;
- 2 yumurta
-1.5 su bardağı tozşeker
-1.5 su bardağı un
- 1paket kabartma tozu ve vanilya
- 6 çorba kaşığı yoğurt
-1/2 su bardağı sıvı yağ
-3 çorba kaşığı kakao
-2 su bardağı damla çikolata
-1 paket dr oetker jamaika rom aroması (Ben birini bu aromayla birinide vanilya aromasıyla yaptım ikiside çok güzel lezzet veriyor)

Bu keki yapıp soğuduktan sonra kurabiye kalıpları ile kestim










Daha sonra gülleri ve yaprakları hazırladım.
Merdane ile açtığım şeker hamurlarını aynı kalıpl ile keserek kestiğim şekilleri hafif nemlendirerek keklere yapıştırdım.
Vee en son bu haliyle gittiler...


Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails