15 Mart 2007 Perşembe

Yılbaşı Pastamız

Yılbaşı için uzun zamandır denemek istediğim şeker hamuru kaplı pastayı hazırlamak istiyordum. İlk denemem oldu . Pastayı içimden o an ne geldiyse o şekile getirdim sanırım başarılıda oldum.
Şeker hamuru tarifi Sevgili Pastacı Burcu'nun tarifi .Pandispanya olarak da daha önce tırtıl pastada kulladığım pasta tarifini yaptım fakat ya kalıp küçük geldi yada bu tarif için bu pandispanya pek uygun olmadı. Çünki içerisinde nişasta falan var. Lezzeti gerçekten güzel ama istediğim gibi kabarmadı. Bu yüzden bu tarifi vererek sizide hüsrana uğratmak istemiyorum.
Pastanın kreması olarak çikolatalı crem ôle ve muz kullandım
Pastayı krema ile kapladıktan sonra üstü için renklendirdiğim şeker hamurunu açrak kapladım. Daha sonra yeşil renk ile renklendirip açtığım şeker hamurunu çam ağacı şeklindeki kurabiye kalıpı ile kesip bir çok çam ağacı elde ettim. Çam ağaçlarını çok az su ile fırça yardımı ile ıslatarak yapıştırdım.
Üzerlerine kar yağmış şekli vermek için pudra şekeri serptim.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails