16 Mart 2007 Cuma

İlk Sipariş Pastam


Sizlerle bir mutluluğum paylaşmak istiyorum. İlk sipariş pastamı aldım ve dün teslim ettim. Bu pastada ilk defa figür modellemesi yaptım. Çok zevkle çalıştım. Bu pastayı arkadaşım anne ve babasının evlilik yıldönümleri için yaptırdı. Biraz espirili birşey olsun diye bu şekilde bir model seçtim. Umarım sizlerde beğenirsiniz.

Pastamın pandispanyasında Sevgili Hülya'nın 22 cm'lik
pandispanya ölçülerini kullandım.
Kremasını 1 su bardağı süt ile krem şanti hazırlayarak 300 gr benmaride erittiğim bitter küvertürü karıştırarak elde ettim. Pastamı 2 ye bölerek 3 katlı oluşturdum. Aralarına krema, muz parçaları ve damla çikolata koydum. Üstünü yine kremayla sıvıyarak şeker hamuru ile kapladım. Figürlerimi bir gün önceden hazırlayarak kuruttum ve şeker hamuru kapladıktan sonra pastanın üzerine monte ettim.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevgili Selda hn pastalarınız harika.. Siz bana göre çooookkk ilerlemiş durumdasınız. bu pastanızın ilk siparişiniz olması da beni ayrıca heyecanlandırdı. Çünkü bende haftaya ilk siparişlerimi teslim edicem. Ama inanılmaz korkmaya başladım. Ya figürler olmazsa, ya pandispanyam kabarmsazsa filan diye..
Görüşmek üzere
Fidan

Ferah Gülşen dedi ki...

Selda hanım ninonun sayfasından fidaneli'yi ordan da sizi keşfettim bu sabah ve pasta yapımlarınızdaki heyecanı okudukça kendimden birşeyler buldum. Çünkü bende yolun başındayım ve bu hafta sonu benim için çok önemli ilk defa iki arkadaşın bebekleri için doğumgünü pastası yapacağım ve çok heyecanlıyım. Umarım sizler kadar başarılı olurum ve sizinle paylaşırım.

Sevgiler,

Unknown dedi ki...

Çok teşekkür ederim Pastalila. Sana ilk siparişinde kolaylıklar dilerim. Gerçektden o heyecan başka birşey. Ama hala ben aynı heyecanla yapıyorum pastalarımı. Devamını dilerim.
Sevgiler..

Related Posts with Thumbnails