12 Ocak 2009 Pazartesi

Ege 4 yaşında

Nihayet 1.5 ay sonrada olsa Ege'nin doğum günü yazısını yayınlayabiliyorum. Bir önceki yazımdada güzel yorumlarınızla yanımda olduğunuzu hissettirdiğiniz için çok teşekkür ediyorum.
Oğluşum 1 yaş daha büyüdü ve artık 4 yaşında. Blog yazmaya başladığımda Ege 1.5 yaşındaydı ve o zamandan beri oğluşun 3. doğum günü sofrasını sizlerle paylaşıyorum. Geçen seneki doğum günü postunu yazdığım günleri dün gibi hatırlıyorum. Bu sene çok bilinçli bir doğum günü geçirdik. Şimdiye kadar tüm yük ve planlamalar benim üzerimdeyken bu sene herşeyi benim minik oğlum planladı.

Doğum gününü 2 defa kutlamak istedi. Birisi tabiki kreşdeki arkadaşları ile idi. Diğer partisininde birlikte oynamakdan ve beraber olmakdan zevk aldığı kendi yaşıtı arkadaşları ile olmasını istedi. Ve anladımki bu şekilde çok daha iyi eğleniyorlar çünki hepsinin hemen hemen zevkleri oynadıkları oyunlar aynı idi.

Neyse efendim davetli listesini oğluş söyledi ben yazdım. Temayı kendisi belirledi . Çok severek izlediği Diego (Go Diego Go) çizgi filiminin temasını istedi beyefendi. Gel gelelim Türkiye'ye henüz çok yeni girmiş bir çizgi filim olduğundan parti malzemelerini bulmak oldukça zor oldu. Uzun bir araştırmadan sonra tamda istediğim gibi birçok malzemeyi toparlamış oldum. Pastasının modelide yine bizim küçük beyin tarifine göre Dağ, Diego ,yavru Jaguar birde ağaçlardan oluşacaktı. Anne pastacı olunca çocuklarında hayal güçleri dur durak tanımıyor sanırım :)

Yaka kartlarımız , davetiyelerimizi yetenekli arkadaşım Nilay halletti sağolsun. Yukarıda gördüğünüz resimide banner olarak A3 kağıdına bastırdım.

Aynı günlere denk gelen bir çok doğum günü pastası daha olunca uykusuz gecelerde çalıştım ve sonundada yorgunluğa yenik düşerek doğum günümüzün sabahı hasta olarak kalktım.
İkramların hazırlanmasında sağolsun Baharcımda (İzmir Bake Shop) çok yardımcı oldu. Doğum günümüzden bir gün önce elleri kolları dolu olarak 2 çeşit getirerek benim yükümü biraz olsun hafifletti. Sağolsun canımcım yardıma her muhtaç olduğumda yanımda olduğun için çok teşekkür ediyorum bir kez daha buradan sana.
Doğum günü menümüzü fikir vermek açısından aşağıda veriyorum.

- Diego ve yavru jaguar temalı doğum günü pastamız


- Diego yüzüklü kremalı Mudcake'ler.


- Diego fotoğraflı kurabiyeler 'den oluşan kurabiye buketi
- Sosisli Lolipoplar ( Milföy içerisine sardığım sosisleri çubuklara takarak dilimleyip fırında pişirdim)

- Tuzlu Kurabiye

- Patlıcanlı börek

- Kuskus Salatası (Bahar'ın yaptıklarından)
- Peynirli Poğaçalar (Bunlarda Bahar'ın )
- Frambuazlı Cheescake ( Her zaman yaptığım cheescake'in üzerine frambuaz ile pudra şekerini rondoda geçirerek üzerine sos olarak döktüm) Anneler için yaptım ama benim minik oğlum tam bir frambuazlı cheescake hastası kalan kırıntılarıda kendisi sildi süpürdü.


2. gün olan doğum günümüz yani kreşdeki doğum günü için ise Sunger Bob teması istedi küçük bey . Ama öyle bir yoğun haftaydıki benim için ilk doğum günümüz bitipde tüm misafirlerimiz gittikden sonra henüz diğer pastaya dair hiç birşey yoktu elimde şeker hamuruda dahil olmak üzere. Akşam pandispanya , krema ve şeker hamuruna başladım. Aynı zamanda aynı saatlere yetişecek arkadaşımın kızının pastasıda vardı ve onunda sadece figürleri hazır durumdaydı.
Tüm bunların yanı sıra ben hastalıkdan mahvolmuş durumdaydım elimi kaldıracak halim yoktu.
Ama bu iş hastalık dinlemiyor malesef ve tüm enerjimi toparlayarak ertesi gün saat 14:00'e kadar iki pastayıda yetiştirmeyi becerebildim. Ege'nin pastasında istediği tüm figürleri yetiştiremedim belki ama (Bay Yengeç ve Sunger Bob'un evinide istiyormuş) yinede fena olmadı.

İşte 2. pastamızda aşağıdaki gibi;

Bakalım seneye hangi temayı belirleyeceğiz. Bizim evde sürekli pasta yapıldığından Ege her gördüğü modelden istiyor ve karar vermemizde oldukça zor oluyor :)

13 yorum:

fidaneli dedi ki...

Ege nın, benım oğlumun adaşı, guzel arkadasımın oğlu, paşası, kuzusunun doğum gunu kutlu olsun.. ne kadar cabuk buyuyorlar dımı Selda cım:) hersey yıne harıka..

FİGEN KARAVAŞ dedi ki...

Ege ciğin yeni yası tekrar kutlu olsun annesi .Biz yüzmeden gelecegimiz için gec gelenlerdendik ama pastayı kesmek için beklediginiz için tekrar teşekkür ederiz Ulus la:)
Herşey cok guzeldi.Ellerinize saglık Bahar sen ve Nilay cım:)

sevgiler,
Figen

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

İyi ki doğmuş Ege, iyi ki ona böyle istediği gibi güzel pastalar yapan becerikli bir annesi olmuş. Geçmiş olsun Seldacığım. Yine hepsi birbirinden güzel yaptıklarının. Nice güzel doğum günü paylaşımlarını okumak dileği ile.
Sevgilerimle...

masalmutfagi dedi ki...

Seldacığım Diego süpper olmuş bak bu karakteride bilmiyordum ellerine sağlık, pastalarını her zaman hayranlıkla takip ediyorum..:))

Selcen Şenocak dedi ki...

Selda'cığım ellerine sağlık pastalar nefis.
Ege'ye nice güzel yaşlar dilerim.
Sevgiler...

uygarimizlahayat dedi ki...

Canım organizasyon yine çok süper, fakat bu kez Ege sana büyük bir yük bırakmamış aslında, tercih yapmak daha zor, pasta yapmak senin için çocuk oyuncağı zaten :))) Egeyi ve seni öpüyorum nice nice yaşlar diliyorum,sevgiyle kal...

PASTA TASARIM By Nesrin Tong dedi ki...

seldacım o gün konuştuğumuzda çok merak etmiştim..... Diego pastası gerçekten çok güzel olmuş canım..... ellerine sağlık.... Ege'ciğin sağlıkla, mutlulukla, nice doğumgünleri yaşasın inşallah....öpüyorum çok... sevgiler..

RENKLİ KURABİYELER- ZÜLBİYE dedi ki...

merhaba,
ege nin yeni yaşını kutlarım. Sizi çok iyi anlıyorum bende haftasonu aynı telaşı yaşadım. Kızımın ikinci doğum gününü kutladık.

sibellebutikpasta dedi ki...

Hepsi birbirinden hoş olmuş, Ege'ye nice mutlu yaşlar
Sevgiler

Bir Dilim Düş dedi ki...

Egeciğin herşeyi harika olmuş eee annesi marifetli de ondan.:)))) Ege'ye mutlu, uzun ve sağlıklı yıllar canım hayatı da pastaları kadar renkli ve tatlı olsun!!!

Sevgiler,
Evren

Adsız dedi ki...

merhaba, Diego hayranı kızım ve ben bayıldık pastaya, elinize sağlık.

Tijen dedi ki...

Yaşasınnnnn! Ege kocaman oldu. Nasıl çabuk geçiyor zaman değil mi? Sanki dün gibidir doğduğu gün. Her günü bir öncekinden daha sevinçli olsun Ege'ciğin.

Unknown dedi ki...

Arkadaşlar hepinize Ege'nin ve kendi adıma çok teşekkür ediyorum. Böyle güzel yorumlarınız beni çok mutlu ediyor.
Sevgilerimle

Related Posts with Thumbnails