26 Haziran 2009 Cuma

Bebek Kurabiyeleri & 1 yaş kurabiyeleri

En son düğün kurabiyelerinin altında , bir sonraki post olarak yazmışım bebek kurabiyelerini. O zamandan beri bilgisayarımda hiç bakmadığım bir dizin içerisinde duruyorlarmış. hazır bir şekilde. Dün bir müşterimin bebek kurabiyeleri hakkında bilgi istemesi üzerine bunları eklemediğimi farkettim. Neredeyse yıl olucak kurabiyeler nihayet huzurlarınızda.

Bunların dışında fotoğraflarını çekemediğim yada acilen doğmaya karar veren bir çok bebeğe daha kurabiye yaptım ama hemen hemen hepsi benzer sunumlarda olduğundan yada fırsat olmadığından fotoğraflayamadım.
Sepeti ve çikolataları yetenekli arkadaşlarım Demet ve Mehtap hazırlamıştı bende kurabiyelerini hazırlayarak voltranı oluşturmuştuk :)

Bu kurabiyelerde Selis'e yapıldı. Kurabiyelerin bir kısımını annenin isteği üzerine altaki şık vazoya yerleştirdim.
1 yaş kurabiyeleri çok sık yaptığım modellerden. Aynı zamanda kız için pembe beyaz puantiyelide yapmıştım ama onunda fotosunu çekmemişim :(

Bu kurabiyeleri taa Dubai'den Nukhet için yapmıştım. İzmirde doğum yapan bir tanıdıkları için sipariş vermişti.
Ve bir çocuk doğum günü için hediye kurabiyeler..



Bunlarda bebek kurabiyelerimizin tüllerle paketlenmiş hali.
Yeni hazırladığım "bebek kurabiyeleri + sepet" & "bebek kurabiyeleri + kutu" paketleri için benimle irtibata geçebilirsiniz. siparis@sekerdendusler.com

1 yorum:

Seda dedi ki...

Hepsi çok şık olmuş Selda Hanım ben paketleri merak ettim nereden alıyorsunuz sakıncası yoksa öğrenebilirmiyim,sevgiler......

Related Posts with Thumbnails