9 Temmuz 2009 Perşembe

Temmuz ayı eğitim programı

Uzun süredir eğitim verip vermeyeceğim ile ilgili mailler alıyordum . Haziran ayı itibariyla eğitimlerimiz başladı. Temmuz ayı eğitim programınıda nihayet hazırlayabildim.

TEMMUZ AYI EĞİTİM TAKVİMİ

TEMEL PASTACILIK VE ŞEKER HAMURU EĞİTİMİ ( 11.07.2009 / 28.07.2009)

-Şeker hamuru ile kaplamaya ve katlandırmaya uygun pandispanya yapımı
-Krema yapımı
-Kekin katlandırılması, seviyelendirilmesi ve kaplamaya hazırlanması
-Şeker hamuru yapımı
-Renk bilgisi ve hamurların renklendirilmesi
-Seker hamuru ile kaplama
-Başlangıç seviyesi süsleme teknikleri ile pastanın süslenmesi (Fırfır , Kurdela , Gül vb…)
-Kompozisyonların tamamlanması.

Eğitim süresi 1 gün 10:00- 17:00 saatleri arasındadır. Eğitimimiz en az 2 kişilik en fazla 3 kişi ile yapılmaktadır.

KURABİYE YAPIMI VE SÜSLEMESİ EĞİTİMİ (10.07.2009 / 13.07.2009 )

-Kalıp ile kesmeye müsait kurabiye hamurunun hazırlanması
-Kurabiyelerin kesilip, pişirilmesi
-Vitray tekniği ile kurabiye yapımı
-Royal icing ile kurabiye süsleme
-Ebru tekniği ile kurabiye süsleme
-Seker hamuru ile kurabiye süsleme
-Fotoğraflı kurabiye yapımı

Eğitim süresi 5 saatdir . (10:00- 15:00 saatleri arasında .) Eğitimimiz en az 2 kişilik en fazla 3 kişi ile yapılmaktadır.


CUPCAKE YAPIMI VE SÜSLEMESİ EĞİTİMİ (15.07.2009 / 29.07.2009)

-Cupcake yapımı ve süslemesinde kullanılacak malzemelerin tanıtılması
-Vanilyalı ve Çikolatalı Cupcake hamurunun hazırlanması ve pişirilmesi
-Buttercream yapımı ve süslenmesi
-Dolgulu Cupcake yapımı
-Seker hamurlu ile gül motif ve yapraklı cupcake yapımı
-Fotoğraflı cupcake yapımı
-Kompozisyonların tamamlanması

Eğitim süresi 5 saatdir . (10:00- 15:00 saatleri arasında .) Eğitimimiz en az 2 kişilik en fazla 3 kişi ile yapılmaktadır.

ŞEKER HAMURU YAPIMI EĞİTİMİ (22.07.2009)

-Şeker hamuru malzemelerinin tanıtılması
-Şeker hamurunun hazırlanması
-Seker hamuru ile maket kaplanması
-Şeker hamuru ile maket üzerinde hediye paketi yapılması

Eğitim süresi 3 saatdir . (15:00- 18:00 saatleri arasında)

MODELLEME EĞİTİMİ (İNSAN, OBJE VE HAYVAN MODELLEME) (14.07.2009)
-Strafor üzerine şeker hamuru kaplama
-İnsan , hayvan ve objeleri modelleme
-Modellenen figürlerin pastaya yerleştirilmesi

Eğitim süresi 1 gün 10:00- 17:00 saatleri arasındadır. Eğitimimiz en az 2 kişilik en fazla 3 kişi ile yapılmaktadır.

MODELLEME EĞİTİMİ (ÇİZGİ FİLM KAREKTERLERİ) (27.07.2009)
- Strafor üzerine şeker hamuru kaplama

- Önceden belirlenen 5 adet çizgi film karekterinin modellenmesi. (Örneğin Mickey Mouse, Şimşek Mcqueen, Sunger Bob vs…)
- Modellenen figürlerin pastaya yerleştirilmesi

Eğitim süresi 1 gün 10:00- 17:00 saatleri arasındadır. Eğitimimiz en az 2 kişilik en fazla 3 kişi ile yapılmaktadır.

Not: 2 kişilik grubunu oluşturanlara % 10 indirim yapılmaktadır.
Ücretler hakkında bilgi almak için 0 232 421 70 01 ‘den bize ulaşabilirsiniz.

1 yorum:

pelince dedi ki...

Seldacım başarılar diliyorum..

Sevgiler..

Related Posts with Thumbnails