20 Ekim 2009 Salı

Almanya'da pasta siparişi alan arkadaş var mı?

Benim blogum için ilginç bir başlık oldu ama çok eski ve değer verdiğim bir arkadaşım benden bir ricada bulundu. Bende bu aralar birçok blogu düzenli takip edemeyince buradan yazayım istedim.
Arkadaşım Almanya Frankfurt'da yaşıyor. Oğlunun ilk yaş günü için güzel bir pasta yaptırtmak istiyor. Bende biliyorum ki blogumun neredeyse gün içerisindeki yarıya yakın ziyaretçisi Almanya'dan :) Belki bana ve arkadaşıma yardımcı olabilecek birileri olabilir.
Cevaplarınızı bekliyorum.
Sevgiler...

4 yorum:

karamel mutfak dedi ki...

http://eyas-cookies.blogspot.com/ bu adese bi bakabilirsiniz kolaylıklar.

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim Zehrayı biliyorum ona yazdım ama henüz cevap alamadım. Acil öğrenmemiz gerektiği için birde buradan yazayım dedim.

Adsız dedi ki...

www.seviminsayfasi.blogspot.com
oda almanyada yasiyor ve otür pastalar yapiyor...
ben cok begenerek takip ediyorum...
umarim yardimci ola bildim...
sevgilerimle ülkü

Adsız dedi ki...

Almanyada Butik kurabiye ve pasta siparişleriniz için pastakur.blogspot tu ziyaret edebilirsiniz...daha önceki yazınızı görünce bende o sayfayı hemen yazayım istedim selam...

Related Posts with Thumbnails