25 Ekim 2009 Pazar

Kız Bebekler için doğum ve baby shower kurabiyeleri

k0068
Yine uzun bir ara yine bir çok yaşanmışlıkla geri geldim. Bu kurabiyeleri Şekerden Düşler'e ekleyeli epey oldu. Hatta bir önceki postdakileride buraya eklemişim ama Şekerden Düşler'de yok. İyice karışmış durumdayım yani. Bu süre zarfında ufak bir kaza atlatıp yolda yürümeye korkar oldum. Düz yolda düştüm ve ağzıma çeneme ve dişlerime hasar verdim. Artık korka korka sokağa çıkar oldum başımıza ne zaman ne geleceği hiç belli olmuyor.

Ayrıca Akrep kadını olarak geçtiğimiz günlerde doğum günüm idi 31 yaşımıda doldurdum. Sırada oğluşun doğum günü var onun hazırlıklarına ufakdan ufakdan başladım. Blog hayatım boyunca 4. doğum günü postunu yayınlamamada az bir süre kaldı anlayacağınız günler ne çabuk geçiyor ben zamana yetişemiyorum.

Tüm bunlar bırakalım kız bebekler için hazırladığım cicili bicili kurabiyelere geçelim. Yukarıdaki ve aşağıdaki fotoğrafdaki kurabiyeler. Blog dünyasında meşhur olmuş Ela Hn'ın :) Yani İlkerciğimin prensesinin. İlk hamile kaldığını öğrendiğim gün onun evinde misafirdik oğluşla günler benim için su gibi İlker için epey zorlu geçti. Bir sonraki İstanbul seyahatimizde Ela'cığın yeni doğduğu zamana denk gelince ailecek onu görmeye gittik. Kurabiyeler İzmirde pişip İstanbul'da kısıtlı şartlarda süslendi. Herkeslere harika kurabiyeler yapan İlker Ela Hn'ın dayanamayıp ani gelişiyle kendine kurabiye yapamamış. Keşke mesafeler yakın olsaydıda daha fazla destek olabilseydim arkadaşıma. Neyse ben yaşına gelmeden şu kurabiyeleri yayınladım ya :)
k0067
k0072
Zeynep için hazırladığım bu kurabiyeler İstanbul'da Sabancı Holding çalışanları tarafından sipariş edildi. İzmir'deki Zeynep'in evine ulaştırıldı. Altda son buket haline getirilmiş kurabiyelerimizi görebilirsiniz.
k0073
k0070
Ayçacığım arkadaşının kızı Eylül'ü hastaneye ziyarete giderken benden bir bebek buketi istedi banada yapması düştü. Civcivli sepetiylede çok şirin oldular :) Akşam saatleri çekilen bir foto olduğu için en iyi çekilmiş hali olan aşağıdaki fotoğrafı buldum :(
k0071
k0069
Beren'in Çeşmede gerçekleşen Baby Shower partisi için yukarıdaki kurabiyelerden 30 adet hazırladım .
Şimdilik bu kadar bir sonraki postda nişan pastalarına yer vermeyi düşünüyorum.

Sipariş ve iletişim için

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails