1 Ekim 2009 Perşembe

Creative Blogger Ödülü

Sevgili Emel bana Creative Blogger ödülünü layık görmüş kendisine çok teşekkür ederim. Benimde buralarda var olduğumu hatırlayan bir blogger varmış çok mutlu oldum :)

Uzun zamandır aldığım ilk ödül diyebilirim. Hatta tek ödülmü desem. Vakti zamanında mimler sobeler vs.'lere bir çok kez cevap vermiştim. Tabii o zaman aktif bir bloggerdım.

Tabii benim için oturupda birşeyler yazmak zor gelince bu yazıyı yazmamda zaman aldı.
Bu ödülün gereğine göre hakkımda 7 ilginç şeyi yazmam ve sonrada 7 kişiye göndermem.
E bakalım nasıl bulcaz o kadar maddeyide.

1- Çocukluğumda çizdiğim tasarımları hiçe sayıp, dönemin mesleği bilgisayar'ı seçmem . Yıllarca bu alanda eğitim alıp ve hizmet verdikten sonra hamile kalmamla herşeyi bir tarafa atmam Üstünede hobi olarak başlayıp pasta dünyasına adım atmak. Bundan 4-5 yıl evvel deseler hayatda inanmazdım.

2- Herşeyden çok çabuk sıkılan ben 3 yıldır bıkmadan usanmadan pasta yapıyor olup ve halen sıkılmamam.

3- Yıllar evvel arkadaşlarımla sohbetlerim sırasında herkes cafem olsun, restaurantım olsun vs derken . Hiç kendi işimin sahibi olmayı düşünmediğimi, ne uğraşıcam alırım maaşımı bakarım keyfime diyen ben. Birkaç sene içinde bu hayallerle yaşamaya başlayıp. Sonundada günümü görmem :)
(Burası şakası tabii ama hiç de kolay değil. Başlarken beni uyaran arkadaşlarımın sözleri hep kulağımda ..)

4- Herşeye karışıyor diye anneme kızarken şimdi aynı özellikleri oğluma uygulamam. Sanırım yaşlanıyorum. Annecim muck..

5- Yemek kitaplarım, pasta malzemelerime gözüm gibi bakıp onlara sanki hazinemmiş gibi davranmak. Tekrar tekrar açıp ilk defa görmüş gibi mutlu mutlu karıştırmak.

6- Asla kinci olmamam. Sinirim ancak o anlıkdır. Gözümü oysalar bir süre sonra unutup acaba hata bendemiydi diyede kendimi sorgulamam.

7- Daha önce yaptığım bir model pastanın yada kurabiyenin aynısını sipariş aldığımda üzülmem :) Ne ilginç dimi :) Aslında beğenilmişki yine isteniyor ama ben hep farklı birşeyler yapıp kendimi geliştirmek istememden dolayı ufakda olsa bir değişiklik konduruveriyorum .

Benimde kural gereği 7 kişiye bu ödülü göndermem gerekiyor du kabul ederlerse aşağıdaki arkadaşlarımı seçtim . Özellikle daha önce bu soruları cevaplamayanları seçmeye çalıştım umarım seçmişimdirde..

1)Işılcığım belki kabul edersinde senden bir ses seda duymuş oluruz. Çilekli Tiramusu görmekden sıkıldık artık bir ses verr :)
http://hanimis.blogspot.com/
2)Sedacım sana ödül verilmiş ama soruları cevaplamamışsın bir ödülde benden alıver canımcım.
http://pastaciseda.blogspot.com/
3)Pastalarıyla her zaman içimi açan hatta bir derecelendirme olsa renkleri en güzel ve uyumlu kullanan pastacı seçeceğim Nesrincim . Umarım sende cevaplamamışsındır.
http://www.pastatasarim.blogspot.com/
4)İzmirli bloggerlardan .Harika tasarımlarıyla, kostüm bebek odası süsleri , albümleri va daha neler neleriyle Zeynepciğime . Yetenekli arkadaşım benim..
http://babeera.blogspot.com/
5) Yine İzmirli bir blogger anne Güldemciğim.
http://guldem.blogspot.com/
6)Ve yine İzmirli bir blogger yaptığı yemekleri büyük bir iştahla takip ettiğim Yeturla Lezzet kareleri
http://yeturlalezzetkareleri.blogspot.com/
7)Son olarakda Çanakkale'den Hülyacığıma ...
http://gunebakantarlalari.blogspot.com/

En kısa sürede cicili bicili bebek kurabiyeleri fotoğraflarımla görüşmek üzere....

1 yorum:

Seda dedi ki...

Seldacım teşekkür ederim ama ödülü almamaıştım senden alıyorum:) en kısa zamanda cevaplayacağım öpüldün....

Related Posts with Thumbnails