1 Ekim 2009 Perşembe

Erkek Bebek Kurabiyeleri


Merhabalar herkese iyi haftalar dilerim. Nihayet hazırladığım kurabiyeleride yavaş yavaş düzenleyebildim. Web siteme eklemiştim ama hikayelerinide burada yazmak ancak kısmet oluyor. Bu erkek bebek kurabiyelerini Kaan bebek için 100 adet hazırlamıştım.

Sanırım uzun zamandır tek hazırladığım erkek kurabiyeleri :) Bu sezon sanırım dünyaya hep kız bebekler geliyor. Sürekli kızlar için bebek kurabiyeleri yaparken arada birde Kaancık için kurabiyeler yaptım. Annesiyle sanırım 2 ay öncesinden konuştuk modele sayıya karar verdik. Tabii acilen gelmeye karar veren Kaan beni bir telaşa düşürdükü sormayın gitsin.

Sezaryan diye ısrar eden doktorları o vakit anladım :)) Tabiki şaka ben kendimde normal doğum yaptığım için her zaman normal doğum tavsiye ederim arkadaşlarımada.

Telaşımın sebebi ise günlerden Cumartesi. Kaan'ın bebek kurabiyelerini pazartesi günü hazırlayacaktım ve o gün 3 adet pasta ve doğum günü kurabiyeleri hazırlayacakken birden Ege ateşlendi (Cumartesi günleri benimle birlikte dükkanda oluyor kendisi ) O sırada Çağıl hanımdan gelen telefonla adeta paçalarım tutuştu diyebilirim.Saat 17:00 'de doğuma gireceği haberini aldım. Kurabiyelerin yarısını doğumdan çıktıklarından birkaç saat sonra hastanesindeki odasına yetiştirebildim. Sanırım en büyük şansımda hastaneyle aramda 5 dakika mesafe olması. Özel Ege Sağlık Hastanesini dükkanımdan görebilecek kadar yakın mesafedeyim.

İlk partiyi teslim ettikden sonra Pazartesi günüde geriye kalan kurabiyelerini teslim ettim. Bebek kurabiyelerinin sepet yerine kurabiye ağacındaki görüntülerinide eklemek istedim benim şu aralar favorim ağaçda sunumu. Kaan bebeğe hoşgeldin diyor bir sonraki postda deniz kızı pastalarıyla görüşmek üzere hoşçakalın diyorum.
Sipariş için

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails