8 Ekim 2009 Perşembe

Deniz Kızı Pastaları


Son dönemlerde kız çocukları doğum günlerinde en çok tercih edilen pasta modellerinden biriside Deniz kızı pastaları olsa gerek. Tabii Winx kızlarınıda unutmamak lazım. Bir dönemin vazgeçilmezi olan Barbie pastalarının yerini artık bu iki tema alıyor.

Benim en çok sevdiğim temalardan biriside deniz kızları ve deniz temalı pastalar sanırım. Tüm renkleri bir arada kullabildiğim için olabilirmi acaba?

Bu pastalarda çook önceden yapılmış sırasını bekleyen pastalardı.

İlk pastamız Sevgili arkadaşım Kids Stop Çocuk Durağı anaokulunun sahibi Ayşen'in güzeller güzeli deniz kızı Eda'sı için . Eda'nın pastasını mart ayında yapmıştım. Modeli Ayşen, Nilay ve Feyza'nın sitesinde görmüş ve bana aynısını yaparmısın diye sordu. Biraz değiştirsek desemde biz bunu çok beğendik deyince bende aynı modeli yapmaya çalıştım. Doğum günü ertesinde aldığım geri dönüşler beni tabiki çok sevindirdi.


Bu pastamızda Aylin Hn.'ın kızı Mira için yapıldı. Mira 'ya iki doğum günü için 2 farklı pasta yaptım . Diğeride Winx bebekli pastaydı. Mira özellikle her iki pastasındada kendi bebeklerinin kullanılmasını istemiş pastayı teslim almadan bir gün öncesinde bebeklerini babasıyla bana yolladı ve pastaya uygun şekilde şeker hamuru ile giydirdim.

Yine bir deniz kızı pastası Elif Hn.'ın kızı Melisa için yapıldı. Melisa annesi ile pastasını seçmeye geldiğinde o kadar kararlıydıki ilk gösterdiğim deniz kızlı pasta modellinde bu olsun dedi ve çok güzel olduğunu söyledi. Aynı zamanda pastayla birlikte çiçekli kurabiyeleri ve kaşarlı kurabiyeler hazırlamıştım. Saysen anaokulunda kutlanan doğum günü sonrasında Elif hanımdan aldığım yorumlar ve teşekkürlerde herşeye bedeldi.

Bir sonraki temamız erkek çocuklarının gözdesi olan Ben 10 pastaları olacak.

Sipariş ve bilgi için

www.sekerdendusler.com

2 yorum:

Özlem dedi ki...

Ayy ne güzel pastalar bunlar...bayıldım. Ellerine sağlık, Mira'nın pastasındaki deniz kızının balık kısmı da mı şeker hamurundan?

boncuk mutfakta dedi ki...

Hepsi çok başarılı senden de bu beklenir zaten ellerine sağlık.Öptüm izmire selamlar.

Related Posts with Thumbnails