13 Ocak 2010 Çarşamba

Bebek Mevlüdü, Baby Shower Pastaları

2010 geldi ama ben uzunca bir süre 2009'dan kalma fotoğrafları paylaşmaya devam edeceğim. Bugün epey bir fotoğraf seçimiyle vakit geçirdim ve fotoğraflar içinde kayboldum. Bu işin içinden nasıl çıkıcam diye düşünmeyi bir kenara bırakıp arka arkaya sizleri pasta bombardımanına tutmaya karar verdim :)

İşte Şölenciğimin isteği üzerine hazırladığım bebek mevlüdü pastaları aynı zamanda baby showerlar içinde çok tercih edilebilecek modeller bunlar.
İlki Zeynep'in bebek mevlüdünde hazırladığım , bir çok pastacı tarafından yapılan bir model. Sanırım bu modelin yaratıcısı büyük zevkle takip ettiğim Loraine .

P0190

p0204

İkinci pastamız çok zevkle çalıştığım ve web sitemin başlığında uzun zamandır yer alan , Şölenciğimin minik kuzusu Kuzey için yaptığım leylekli pasta.

p0205
Ve bu maket baby shower pastasınıda atölyemin açılışı sırasında hazırlamıştım. Aynı zamanda 23 Nisan'da izmirli anneler grubumuzun düzenlediği çocuk şenliğinde benim standımı süsledi bu pasta. Bu güzel günden bir kaç kareyi geçde olsa paylaşmak istedim.
IMG_0070
IMG_0083
IMG_0085

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails