18 Ocak 2010 Pazartesi

Ben 10 Pastaları 3 ve Kurabiyeleri

Merhabalar birikmiş Ben10 pastalarını ve kurabiyelerini ekleme zamanıdır dedim ve işte huzurlarınızda. Bu arada uzun zamandır eklediğim fotoğrafların kaliteleri benide rahatsız etmekde ama web sitemdeki istenilen ölçülere göre ayarlamak zorunda olduğumdan her iki taraf içinde farklı resolasyonlar ile uğraşmaya vakitde bulamadığım için böyle oluyorlar. Şimdiden affola.

p0208

Şafak için hazırladığım doğum günü pastasında; Şafak Ben 10, Kevin11 ve Yıldırım gülle olsun istemiş. Bende sayesinde Kevin 11 ile tanışmış oldum. Epey bir araştırma yaptıkdan sonra bulduğum oyuncağının resimine bakarak figürünü yaptım fenada olmadı.

Pastasının yanında istenen kurabiyelerinide; Ben 10 fotoğraflı ve omntirix kurabiyeler şeklinde hazırlayarak kurabiye buketi oluşturdum.

k0087

Sevgili Esra Emre için yabancı sitelerden birinde görüp de arşivime eklediğim bu modeli görünce çok beğendi. Ben 10, Ateş topu birde olmazsa olmaz omnitirix 'in olduğu bu pasta ortaya çıktı.

p0212

Yarkın'ı Çocuk Durağı anaokulunda kutlanan ilk doğum günü partisi için Senem'in isteği, Nilay'ın photoshop desteği ile fotoğraflı Ben 10 pastasını hazırladım.

p0207

Benan için hazırladığım pastayı az sonra gelicek olan Ege'nin doğum günü pastasından esinlenerek 1 katlı halini yaptık. Benan'da Şimşek hız ve dört kol severlerdenmiş.
p0209

Ve işte oğluşumun bir hafta süren 5. yaş günü macerası. Bu sene doğum günümüz bayramın hemen ertesi gününe denk geldi ve ilk kutlamamızı okulundaki arkadaşları ile yaptık. Yine her seneki gibi bütün bir yıl Ege pasta seçmekle uğraştı her gördüğü modeli beğendi bundan olsun dedi vs. Son hafta artık modelimiz netleşti. İstediği karekterler ile 15 kişilik 2 katlı bir pasta yaptım.

p0210

Ayrıca arkadaşlarına hediye edilmek üzere Omnitrix kurabiyelerden yaptık. Nilay teyzemiz bu senede bizim temamız için harikalar yarattı. Davetiye, etiket cupcake pickleri , Duvar banneri, teşekkür kartı hangisini saysam bilemiyorum. Onun hazırladığı etiketlerle kurabiyelerimizi paketledik.

k0088

Ayrıca pastanın yanında yemeleri için bir çok doğum gününde hazırladığım gibi çocuklara 5 şeklinde tuzlu kurabiyeler hazırladım . Malesef fotoğraflarını mevcut değil.

Ve işte 2. doğum günümüz evde Ege tarafından listesi oluşturulan sadece 2004 ve 2005 doğumlu arkadaşlarından oluşan partimizin fotoları diyeceğim :( Ama ne yazıkki terzi kendi söküğünü dikemezmiş öyle yoğum bir günde doğum günü yapmaya kalkışırsam olacağı budur. Saat 14:00 de ki partimize ben ancak 13:30 'da ellerim kollarım dolu olarak gidebildim. Yarım saatde hem evi toparla hem masayı yerleştir oldukça zor oldu. Neyseki baş yardımcım Ege masayı kurdu. Tabaklarını bardaklarını yerleştirdi. 2. yardımcı ekip 14:00 'de gelip hazırladığımız maskeleri pickleri halletti. Diğer konuklarımızda gecikince neyseki herşey yetişti. Ama ben nasıl oldu nasıl bitti birşey anlamadım gene. Seneye bu kadar detaylı ve özenli bir parti yapmama kararını aldım bile.
İşte kötü çekilmiş fotoğraflarımızdan 2 tanesi;
Pastamızı ananaslı bademli olarak hazırladım anneler pastadan çocuklarda Ben 10 figürlü ve omntirix şeklinde cupcakelerden yesinler diye. Yine fotoğraflı Ben 10 kurabiyeleri hazırlamıştım.
p0211
Yine Ben pickleri ile süslenmiş peynirli muffinler , 5 şeklindeki tuzlu kurabiyelerimiz ve peynirli böreklerde tuzlu ikramlarımızdı. Ha birde mercimekli köftelerimiz çocuklar tarafından kapış kapış yendi.
c0019

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails