15 Mart 2007 Perşembe

Pastada Çiçekler açtı...



Uzun zamandır yapmak istediğim pastayı nihayet bir fırsat olduda yaptım. Bir arkadaşımıza kızı için geçmiş olsuna gidecektik. Giderken bu pastayı hazırlamak istedim. Görüntüsü kadar içide güzel olsun istedim ve ilk defa denediğim bir pandispanyayı hazırladım ve çok sevdiğim karaorman pastası olmasını istedim. Pandispanyanın tarifini buradan alabilirsiniz. Bol çikolatalı yumuşacık bir pandispanya oluyor. Pandispanyayı 2 parçaya böldüm ve 3 katlı pastam oldu. İç kremasında 2 paket krem şantiyi 2.5 çay bardağı süt ile hazırladım. İçine damla çikolata ve dondurulmuş vişne taneleri koydum. Her katı çok az şekerli vişne suyu ile ıslattım. En üst katına şeker hamurumun görüntüsü bozulmasın diye çok az bir miktar iyice fazlalığı
alınmış şanti sürerek renklendiridiğim şeker hamuru ile kapladım ve daha önceden hazırlayıp kuruttuğum çiçeklerimi ve yapraklarımı çok az su ile fırça yardımı ile yapıştırarak örtü gibi hazırladığım şeker hamuru ile kapattım. Pastayı yaparken öyle konsantre olmuşumki resim çekmeyi unutmuşum birkaç kare var ama hepsi birbirinden kopuk anlarda ve hiçbir anlatıcı özelliği yok o yüzden eklemek istemedim.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails