15 Mart 2007 Perşembe

Yılbaşı ve Bayram Kurabiyeleri



Çocukluk yıllarımda her yılbaşı kardeşimle birlikte yılbaşı ağacı süslerdik. O günlerden beri bu sene ilk defa oğlumu sevindirmek için bir yılbaşı ağacı aldık ve süsledim. Artık iyice büyümüş 1 haftadır ağaç salonumuzu süslüyor ve Ege halen parçalamadı. Hem yılbaşı ağacımıza, hem Ege'ye hemde bayram için çocuklara kurabiyeler hazırladım. Diğer çocuklar için hazırladıklarımı küçük poşetlere koyarak kurdeleler ile bağladım. İlk royal icing denemem olduğu için pek başarılı olmadılar ama yinede çok şirin oldular. Kurabiyelerin tarifini Sevgili Ufuk'un ve Pastacı Burcu'nun tariflerinden yararlanarak yaptım.
Bu kurabiyeleride bayram ziyaretlerinde götürmek için hazırladım.Bu kurabiylerde yine Pastacı'nın tarifi.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails