1 Mart 2010 Pazartesi

Doğum günü pastalarına alternatif Cupcakeler

Merhabalar yine uzun bir ara oldu fotoğraflar konusunda öyle bir dağılmış durumdayımki nasıl toparlayacağımı bilemeyip günler geçtikçe daha da bir karışıyorum. Pastaların yanında kurabiye ve cupcakelerde yapmaya devam ediyorum ama dedimya dağılmış birisi olarak geçen seneden beri eklemediğim fotoğraflar olduğunu gördüm ve bir postda hepsini paylaşmaya karar verdim.
Hepsi de bir birinden farklı temalar ve yaş grupları için yaptığım modeller.

c0021

Bu cupcakeleri Sevgili Burcu'nun biricik görümcesinin isteğiyle erkek arkadaşına yaptım. Modeldende anlaşıldığı üzere Göztepe taraftarı, doktor, iskambil kağıtları, Absolute şişesi,para teması yanında birde İzmir'i simgeleyen birşeyler olsun dediğinde İzmir'e özgü simit değil gevrek, incir değil bardacık posterlerini ekledim. O gün elimdeki fotoğraf makinesinin çözünürlüğünü kötü olmasından dolayı fotoğraflarda çok silik çıkmış malesef.

.c0020

Geçen sene Mart ayında yaptığım cupcakeler Arzu'nun isteği ile Çekirgeler toplantıları için yapıldı. Her bir kişinin özelliklerine uygun tasarlandı bu cupcakeler. Mini Cooper, marka çanta , ayakkabı , pırlanta ve gördüğünüz üzere diğer temalarla anlamlı bir cupcake seti oluştu.

c0022

Oya Hn'ın doğum günü için alışveriş çantaları istediğinde benim aklıma hemen markaların torbaları ve bir bayanın hoşuna gidebilecek diğer aksesuarlar geldi . Bana ulaşan Kuzeni Saada'yada bu fikrimi söylediğimde daha iyi olur dedi ve yukarıdaki markalar cupcakeleri ortaya çıktı. Oya hn. içinde süpriz oldu tabii.

c0023

Yine Oya hn'ın doğum günü için hazırladığım bu cupcakleri akşam kutlayacakları aile arası doğum günü için eşi tarafından sipariş edildi.

c0024

Sevgili Senem'in doğum günü için hazırladığım cupcakeleri bu sefer kek çiçek olarak saksı içerisinde sundum. Yine bir bayan için uygun olabilecek makyaj malzemeleri, iç çamaşırı, ayakkabı gibi figürlerle tamamladım cupcakeleri

c0025

Selcen'e düzenlediğimiz Baby shower kutlaması için yaptığım cupcakelerde Sevgili Şerife'ye yapamadığımız baby shower için kendimizi affettirebilmek için pembeler Ceylin'e maviler Uygar'a yapıldı. Her ne kadar ben iş yoğunluğumdan katılamasamda cupcakelerimle eşlik ettim. Her iki bebişede sağlıklı , mutlu , başarılı bir hayat diliyorum.

c0026
Yine bir bayanın doğum günü için yapılan bu cupcakelerde Oya Hn.'ın bir arkadaşı tarafından kız arkadaşının doğum günü için sipariş edildi. Daha önce Oya Hn 'a yaptığım modellerin yanı sıra özellikle CHRISTIAN LOUBOUTIN ayakkabılarınında olmasıydı.c0029
Sevgili Ayça anne ve babasının 33. evlilik yıldönümleri için benden cupcake yapmamı istediğinde aklıma düğün ve gençlik yıllarındaki fotoğraflarının olduğu cupcakeler yapmak geldi. Birde Ayça Cat- Dog temalı bir figürde eklememi istedi. Bende kendi yorumumla bu şekilde tasarladım. Birbirlerinden ayrılamayan bu çifte daha uzun yıllar mutluluklar dilerim.

c0028
Sevgili Saada doğum günü için rakı - balık - kavun peynir temalı pastayı çok beğendiğini buna uygun cupcakeler yapıp yapamayacağımı sorduğunda benimde aklıma böyle minik rakı sofraları kurmak geldi. Sonrasında aldığım haberlere göre doğum gününde oldukça ilgi almış rakı kavun peynir cupcakeleri.

2 yorum:

Özlem dedi ki...

Çok hoş tasarımlar olmuş, ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

merhaba
blogunuz harika, ellerinize saglik...size birsey sormak istiyorum seker hamuru uzerine nasil fotograf yerlestirebiliriz acaba, hani krem santi surmemiz lazimmi tutturmak icin...? cevap verirseniz sevinirim, simdiden tesekkur ederim
fransadan leyla

Related Posts with Thumbnails